Autorespondéry. Vyšší dívčí e-mailingu

Autorespondérům jsem se v Mailchimpu dlouho (podvědomě) vyhýbal. Začalo to v Euromedii, kde i v e-mailingu bylo hlavní strategií „potřebujeme obraty bez ohledu na zisk (ztrátu)“. Segmentace byla ne na druhé koleji, nýbrž na třetí, autorespondéry na slepé.

Nyní se k autorespondérům vracím. S Mailchimpem.

auto1

K čemu jsou dobré? Přidávají do e-mailingu další možnosti – jednorázové i opakované automatické newslettery. Nastavíte a už se nestaráte. Zároveň nabízejí autoresponders  možnost zapojit libovolné segmenty, které už používáte. Což je milion a jedna příležitost, jak neotravovat, přesně cílit a vydělat peníze.

K čemu autoresponders využijete?

 

1. Sběr dat. Co třeba e-mailový seriál? Výborná věc, jak získat relevantní e-mailové adresy. Autoresponder ručí za to, že se seriál rozešle ve správný čas a ve správné frekvenci. A na správné adresy. Mailchimp navíc umí zpřístupnit později přihlášeným odběratelům i předchozí části seriálu. Kolik relevantních kontaktů takto dokážete získat? Stovky? Tisíce? I tady platí, že nápad je král a obsah taky:)

2. Automatická zprávy jednotlivým kontaktům v databázi. Přání k narozeninám s benefitem uvnitř newsletteru, přání k svátku, dokážu si představit spoustu věcí. Co vy?

3. Práce s již odeslanými kampaněmi. Pošli týden po odeslání kampaně xy speciální nabídku na ty, kdo v kampani xy proklikli odkaz abc. Jo, a pošli to ve dvě odpoledne.  Líbí? Mně hodně.

auto2

4. Připomínkovač pro zapomětlivé. Znáte to, někde se registrujete a za pár dnů o tom nevíte, stáhli jste si free verzi nějakého programu, vyzkoušeli a… nic. A tady nastupují autoresponders a akce „pošli ne e-mail, který se registroval a nestáhl si do týdne placenou verzi newsletter, kde bude ho pokusíš přesvědčit, aby tak udělal. A dej mu pořádnou slevu. To by bylo, aby se nechytil.“

Používáte autorespondery?

 

Nebo jsou pro vás naopak španělská vesnice, kterou byste rádi prozkoumali ulici po ulici, dům po domu? Dejte vědět, budu vaším průvodcem:)

2 komentáře u „Autorespondéry. Vyšší dívčí e-mailingu

  1. Jirka

    Zkoušel jsem se podívat na Mailkit, Kiršův Smartemailing a Mailchimp. Zatím ne na Autoresponder, ale jen na Emailmarketing. Zůstal jsem u Mailchimpu chváleného jako nejsofistikovanější aplikaci. Rozhodně budu rád, když se o Autoresponderu dozvím více. Největší překážkou je bohužel obsah, resp. pravidelné doplňování obsahu. Třeba mě tvůj článek nakopne. Budu se těšit.

  2. vlado

    autorespondéry zatiaľ nevyužívam, nenapadá ma ako by som to využil v eshope. čo tak ukázať nejaké ukážky z praxe?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *