Call to action. Víte, o čem copywriter mluví?

Udělej tohle a tohle. Napiš poptávku. Dokonči objednávku. Zavolej nám. Call to action. Výzva k akci. Mantra moderních marketérů a copywriterů. Cesta, jak vyždímat návštěvnický potenciál do mrtě a získat nové zákazníky.

Vždycky říkám, že jednoduchý příklad je lepší než desítky definic a tuna popsaného papíru. Jeden z příkladů call to action z vlastní praxe vám ukážu.

Klient nabízel k prodeji komerční nemovitost. Prezentace měla za úkol představit její výhody pro několik různých investorů.  Cílem nebylo podat vyčerpávající informace, ale přimět potenciálního kupce k osobní schůzce. Nemovitosti se neprodávají na dálku.

Výzva ke schůzce (call to action) vypadala takto:

Chcete více informací?

To základní jste se dozvěděli.

Mnohem více vám
řekneme na osobní schůzce.

Přijďte si s námi nezávazně popovídat.
Rádi vám poskytneme podrobnější informace.

+ kontaktní formulář

Už chápete, co říká copywriter, když mluví o call to action? Výborně. Pojďme společně nějaká vymyslet. Podívejte se, v čem vám mohu pomoci nebo si prohlédněte můj profil na portálu nezávislých profesionálů Na volné noze.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *