Copywriting funguje! Mám pro vás důkaz

Čekáte obsáhlou případovou studii, kde budu hartusit procenty růstu? V tom případě vás zklamu. Mám něco jiného. Našel jsem na Internetu krátký test, který dokazuje, jak lze vhodnou komunikací ovlivnit člověka k jednání, které by ho jinak možná ani nenapadlo. Zkuste si ho sami.

dukaz

Nechali jste se doběhnout? Já ano. Automaticky jsem v bodě 3 otevřel pusu, vyplázl jazyk a zkusil se nadechnout nosem. A pak jsem se dostal k bodu čtyři:)

Dobrý copywriter a idea maker pracuje stejně. Do komunikace, která je uvěřitelná, zasadí fakt, který stojí za vyzkoušení a vede k registraci, dokončení objednávky plus čemukoli dalšímu, co si lze představit pod kouzelným slůvkem konverze. Závěr? Věci jsou jednodušší, než se zdají. A zvědavost je mocný nástroj. Využívejte ji. Nejlépe okořeněnou vtipem.

Mimochodem – zkusili jste v bodě 3 dýchat nosem s vyplazeným jazykem?

 

2 komentáře u „Copywriting funguje! Mám pro vás důkaz

  1. slanecek

    Divné, u mě to nefungovalo :) Ale jsem zvyklej nejdřív si přečíst celé zadání, tak asi proto.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *