Jak dostat do segmentu v Mailchimpu šest a víc podmínek?

V minulém článku jsem ukázal, jak poslat s Mailchimpem unikátní slevové kódy. Dneska si dáme další praktický návod – pošleme spolu kampaň na segment, který je vyfiltrován podle více než pěti podmínek.

E-shop požaduje rozeslat svým zákazníkům newsletter. Ale jen těm, kteří…

– nakoupili za předchozích 12 měsíců víc než třikrát.
– utratili za stejnou dobu nejméně 5 000 Kč.
– žijí v Praze.
– jejich křestní jméno je František.
– platí kartou.
– vyzvedávajísi objednávky výhradně osobním odběrem.

Bezva, řekne si e-mail marketér…

…otevře Mailchimp, nahraje  data do databáze, když předtím vytvoří nějaké  GROUPS a přidá pár MERGE tagů – pak začne tvořit segment pro rozesílku. Skončí v okamžiku, kdy zjistí, že šestou podmínku pro výběr nejde přidat. Mailchimp jich umí jen pět.

Co teď?

Použijte Hairball, rozšíření Mailchimpu pro desktop, a vytvořte segment tam. Bez omezení.  Když pět segmentačních podmínek v Mailchimpu nestačí, neobejdete se bez něj.

Jak na to

1. Stáhněte a nainstalujte  Hairball (třeba tady). Je dostupný pro Windows, Mac i Linux.

2. Propojte Hairball s požadovaným účtem (účty) v Mailchimpu – vodítkem vám budiž termín „api key“.

3. Nahrajte aktuální databázi (Refresh List) nebo statistiky kampaní.

4. Vytvořte nový segment s libovolným počtem filtrovacích podmínek.

5. Nahrajte segment zpět do Mailchimpu (Upload to Mailchimp).

6. Na uploadovaný segment (hledejte jej mezi Static Segment) rozešlete kampaň.

hair

A to je vše. Dobrou chuť, pokud právě obědváte!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *