Jak na e-mailing s Mailchimpem?

Rozjet e-mailing nemusí není nic těžkého. Začít můžete sami nebo si někoho najměte (ano, mě). Specializuji se na Mailchimp a takhle může začátek naší spolupráce vypadat. Samozřejmě, vytvoříme společně také komunikační strategii (jak často, na jaké skupiny adresátů, jaké metriky budeme sledovat, kdy budeme posílat, co budeme posílat apod.)

Pokud se na základní komunikační strategii shodneme, budeme pak pokračovat takto (dovolím si zkopírovat část reálné odpovědi na reálnou poptávku):

– Bude nutné registrovat se na http://www.mailchimp.com
– Po registraci vás požádám o přístupové údaje a program nastavím
– Poprosím vás také o xls soubor s údaji o vašich zákaznících:
– jméno, příjmení, město (abychom rovnou roztřídili adresáty pro cílené nabídky podle místa osobního odběru)
– Vytvořím listy pro rozesílání (segmentované)
– Podle počtu adresátů bude potřeba zaplatit měsíční poplatek za mailchimp – platí se pouze za počet e-mailů, rozeslání (i opakované) je už zdarma
– Najdeme vhodnou šablonu (v systému je jich několik desítek, dají se upravit), v případě, že máte vlastní šablonu, není problém ji z mailchimpu jednoduše odeslat.
– Vytvoříme první newsletter – produktový (nebo směs produktového a informačního), můžeme hned napoprvé selektovat podle měst, kde máte osobní odběr a vytvořit nabídku šitou na míru
– Vytvořím předmět zprávy, obsahovou část, nastavím testování
– Vyhodnotíme

Vždyť říkám – nic složitého to není.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *