Osm vět, které copywriter nikdy neřekne

stopTedy neměl by říkat. Nemusel by.

1. Tohle slovo by copywriter nikdy nepoužil.

2. Tohle upravit nepůjde. Musíme začít od začátku. Grafika máte?

3. Výborně. S klíčovými slovy jsme na 6 procentech!

4. Cílová skupina? Počkejte, to si musím prostudovat.

6. Vy chcete i description? Aha, tak to to budu muset nacenit znovu…

7. Proč tam dáváme tohle? To vám neřeknu, to je moje know-how.

8. Hm, nemáme  žádné výsledky? To víte, copywriting sám o sobě nic nezmůže…

Slovo nikdy v nadpise? Výjimka, která potvrzuje pravidlo.

Znáte další věty, které patří do seznamu? Přidám je, stačí je napsat do komentářů.

edit: Během psaní tohoto postu se ztratil bod 5. Jeho absense je cosi jako freudovské vytěsnění. Vzpomínky na středoškolskou matematiku, která mi vážně moc nešla.

1 komentář u „Osm vět, které copywriter nikdy neřekne

  1. Pingback: Osm vět, které copywriter nikdy neřekne – jak je to doopravdy | Dictum.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *