Pusťte Ježíška do svého e-shopu. Rád doporučí vaše zboží

Vím, e-shopy teď mají „back to school“, prodávají pastelky, aktovky a pytlíky na přezůvky (knihkupectví samozřejmě učebnice a Honzíkovu cestu). V říjnu už tu ale budou Vánoce. A s nimi plány, jak tu obvyklou třetinu až polovinu ročního obratu o nějaké procento navýšit.

Mnohé e-shopy používají wishlisty – seznamy přání a dárků. Wishlist je  řešení mnohokráte vyzkoušené a výborné. Wishlist je tu pro přátele zákazníka (podívejte se, co bych si přál), wishlist je tu pro obchodníka (podívám se, co by si zákazník přál a pak mu to podsunu třeba v e-mailingu -> personalizovaně, osobně, cíleně).

Možná využíváte externí služby, které vytváří „ježíškovské přání za vás“. Proč ale nemít stejnou službu přímo ve svém e-shopu? Před časem jsem vymyslel koncept jednoduché služby, které v předvánoční sezóně může výrazně pomoci prodejům. Především u typicky dárkového zboží – o knihy, hračky, šperky, elektroniku,  telefony a mnoho dalšího si můžete napsat prostřednictvím Ježíška svým blízkým.

Jak to funguje?

  • V detailu zboží je umístěno v termínu říjen-prosinec stylizované tlačítko, opatřeno jasným call to action textem  a vánoční symbolikou.
  • Návštěvník klikne, vyplní údaje, dá souhlas se zpracováním osobních údajů (příjemný bonus pro obchodníka).
  • Na adresu, kterou návštěvník zadá, pošle Ježíšek „motivační“ e-mail.
  • No, a potom už jsou jen samá pozitiva a sociální jistoty. Řečeno s učitelem Hájkem.
  • Řečeno jinak – sledujete, analyzujete.

Dva obrázky napoví, že dostat Ježíška do e-shopu není nic těžkého – sám pak napíše hezký e-mail, kam dokonce (považte to!) vloží slevový kupon. Zkusíte to letos?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *