Reference

Mám za sebou projekty větší i menší. Pracuji pro korporace, malé firmy i jednotlivce. Reference? Dole najdete něco málo starších (jednorázových) prací, většinou z let 2010-2015.

Poslední dva roky pracuji s klienty v naprosté většině dlouhodobě – děláme spolu psí kusy: od obsahových strategií po personalizované e-mailové kampaně. Většinou včetně copwritingu a správy sociálních sítí.

Pracuji nebo jsem pracoval například tady:

tadydelam

Něco málo z minulosti…

Zdenekpohlreich.cz (aktualizace 2016 – na doméně je nově spuštěna prezentace Zdeňka Pohlreicha)

pohl_ref

Pro jednu z největších korporací českého knižního trhu jsem navrhl a vytvořil microsite, propagující knihy Zdeňka Pohlreicha.

Případovou studii jsem popsal na samostatné stránce

Agatha-christie.cz

agatha_ref

Stejně jako v předešlém případě i tady byla zadavatelem knižní korporace. Cíl? Oslavit jako vydavatel knížek Agathy Christie v ČR 120. výročí jejího narození.

Navrhl jsem celkový koncept a literární soutěž. Více na samotném webu.

Encyklopedie.info

ency_info

Jak představit edici luxusních encyklopedií? Začali jsme výpravou do Prehistorie.

O stránce se zmiňuji z jiného důvodu – na vědomostním testu jsem si dal hodně záležet. Kolik jste udělali bodů?

Vasecocky.cz/blog

vc_blog

Dítě, které pomáhám vychovávat od narození. Hledám témata, tvořím obsah, pomáhám aktivně s budováním co nejširší čtenářské základny.

Podívejte se, jak se dá blogovat o kontaktních čočkách, tématu zdánlivě nezáživném.

Snizujeme.cz

snizujeme

Úkol zněl jasně – zvýšit konverzní poměr. Navrhl jsem změny v procesu změny dodavatele energie, jeden z kroků objednávky si můžete prohlédnout na obrázku nebo přímo na webu.

Jako bonus jsem přidal úpravy v textové části webu.

Copywriting (výběr)

 

Vašečočky.cz

 

vasecocky

Pro jednoho z největších prodejců kontaktních čoček ve střední Evropě jsem vytvořil texty v e-shopu a upravil celkovou komunikaci ve směru k zákazníkovi.

Spravuji firemní blog, navrhuji obsahovou stránku newsletterů. Zároveň radím, jak na efektivní PR.

Veneo.cz

veneo

Jak se odlišit od konkurence? Šperkařství Veneo.cz vyrábí originální šperky tradičními postupy, velký prostor má zakázková výroba

Vytvořil jsem texty, navrhl jsem „filozofii“ Venea, průběžně spolupracujeme na obsahové stránce newsletterů, spravuji firemní magazín.

 

Maxovabouda.cz

 

maxovka

I penzion, který není vlastně ničím výjimečný, se stane žádaným cílem turistů, když ho dobře poznají ještě před samotnou objednávkou pobytu.

Taková byla základní idea u Maxovky. Napsal jsem jednoduché a krátké texty s jasným cílem – zajistit co nejvíce nezávazných rezervací.

PR články (výběr)

 Mluvím jazykem čtenáře

halasak

PR článek, který zaujme na první pohled? Pro propagaci brněnských poboček společnosii na stránkách o Brně jsem využil hantec.

Na závěr ještě výzva k návštěvě e-shopu, které málokdo odolal. Pětikvalt je zkrátka pětikvalt.

Přečtěte si celý článek

 

 Přizpůsobím se cílového webu

rcvrt

Pilot vrtulníku nezvládl řízení, stroj se po nárazu zřítil na pohovku! Nebo – v Ostravě řidič důlního bagru špatně odhadl světlost tunelu a zaklínil se pod postelí.

Takto jsem pojal PR článek, který si e-shop s RC modely zaplatil v krimi rubrice na tn.cz.

Přečtěte si celý článek

Oslovím cílovou skupinu

kasmir

Svetr za deset tisíc si koupí ten, kdo má styl. Ne ten, kdo potřebuje, aby mu nebyla zima na rybníce.

Stejně tak PR článek – pokud nemluví k cílové skupině, mluví do prázdna. Tady jsem se se čtenáři potkal. Muž, který chce mít Ferrari v garáži, ocení i kašmírový svetr ve skříni.

Přečtěte si celý článek

 Vášeň pro jazyk

aktu

 Už skoro rok píšu o knížkách pro on-line deník Aktualne.cz. Nejsou to klasické PR články, ale úkol mají stejný – představit a zaujmout a přivést čtenáře na myšlenku: tohle musím mít!

Představuji nové knihy, píšu recenze, aktuality ze světa knih. Hraju si s jazykem, hledám nové cesty. Baví mě to. Hodně.

Najít všechny mé články na Aktualne.cz