Tlačítko To se mi líbí a použití v newsletteru

Má smysl přidávat do e-mailových kampaní facebookové tlačítko To se mi líbí? Někdy ano, někdy je to úplná zbytečnost. Tak jako vždycky záleží na cílovce a na tématu. A na způsobu výzvy a jejím umístění.

Zrovna dneska jsem si tenhle fakt opět ověřil, když jsem posílal kampaň na cílovku 16-25 let. Tady to smysl rozhodně má, protože tahle cílovka je s Facebookem pevně srostlá. I když se sdílení počítají (zatím) v desítkách, protože sdílení nebylo cílem kampaně, tím byl proklik na web klienta. Samotná výzva „sdílej“ byla ve spodní části newsletteru, bez scrolování byla neviditelná.

Social stats for 001 Sleva 100 Kč  nesegmentováno    MailChimp

Kampaň jsem rozeslal z Mailchimpu, který měří nejen počet sdílení, ale i kdo sdílel. Ostatní aplikace na e-mailing umí jistě totéž. Napadá mě, jak toho využít do budoucna, i když samozřejmě, když vezmu, kolika lidem Facebook olajkovaný příspěvek v newsfeedu ukáže, žádné tisícihlavý traffic nelze asi čekat.

A jak toho využít? Třeba výzvou „Lajkni tenhle newsletter“ a my ti příště pošleme v newsletteru dárek (kupon) – získat segment těch, kdo dali Like, je otázkou jednoho kliku. Určitě mě toho napadne časem víc, ale tohle je „rychlý článek“ a „rychlý nápad“, jak využívat sociální sítě i via newslettery.

Třeba vás napadnou způsoby další?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *