Tři odstavce o newsletterech a inbound marketingu

Když jsem v noci ze čtvrtku na pátek před týdnem a něco posílal Janě Moravcové z H1.cz prezentaci na Copycamp, cítil jsem, že je mi pod psa. A když jsem později v noci ulehl s „teplůtkou“ bylo mi jasné, že je to v háji. Chřipečku vystřídala angínka, angínku zánět středního ucha. Tělo si řekne samo, kdy má dost.

Byla by to ale škoda, kdyby připravovaná prezentace úplně zapadla. Jaké bylo moje téma? E-mailing jako nástroj, kterým mohou malí porazit velké. Začnu tím, že e-mailing chápu jako jednu z nejdůležitějších součástí inbound marketingu, ať si člověk pod tímto termínem představuje cokoli. Pro mě je perfektním nástrojem, jak oslovit relevantní publikum, dosáhnout co nejvyšších konverzí a zaplatit přitom co nejméně.

Prezentaci postupně rozsekám na několik článků, dnes jen tolik – vedle vyhledávačů, sociálních sítí, blogů a „užitečného“ obsahu jsou newslettery nástrojem, kterým mohou ti menší přeskočit ty velké, kteří nás honí po Internetu perfektním remarketingem, ale e-mailing je pro ně synonymum pro „co nejvíc oslovených určitě něco vydělá“. Segmentace (behaviorální, podle nákupu, podle útraty, podle pohlaví…) je cestou, která vede mnohem dál. Viz obrázky:)

Nesegmentovaná (nerelevantní) rozesílka

neseg

Segmentovaná (relevantní) rozesílka

segm

 

4 komentáře u „Tři odstavce o newsletterech a inbound marketingu

  1. Filius

    Působivé výsledky. Budou další články o diverzifikaci odběratelů? Bohužel mám jako většina ostatních „sjednocené“ databáze kontaktů a na nějaké cílení jsem poněkud bezradný.

    1. MarcelKupka Autor příspěvku

      Sjednocené databáze kontaktů nevadí, vše lze rozsekat na menší celky podle dat získazných například v e-shopu. Neplatí, že když už je databáze jednou nahraná, nedá se s ní nic dělat.

    1. MarcelKupka Autor příspěvku

      Vztaženo k nákladům na rozesílku (placený soft). Takže je to hodně hrubé. Ale zároveň hodně ilustrativní vzhledem k tématu – segmentaci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *